Informacje Dziekanatu

Zapisy na zajęcia semestr letni 2022/2023

Zapisy na przedmioty w semestrze letnim rozpoczną się 11.02.2023 o godz. 20.00.

Więcej informacji w załączniku:

Seminaria i wykłady wybieralne w semestrze letnim r.ka. 22_23

Lektoraty z j. angielskiego - informacja dla II semestru studiów jednolitych mgr

Ważne informacje o lektoratach przygotowujących do egzaminu B2 oraz lektoratach tematycznych po B2 (w tym lektorat Angielski dla Architektów dedykowany studentom WAPW) dostępne są tu: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/zajecia/grupy-wydzialowe-j-angielski/ (zakładka: Wydział Architektury).

UWAGA! Wszystkie lektoraty wymagają samodzielnego zapisu przez studenta przez USOS (szczegóły w linku).
Zapisy rozpoczynają się: 17 lutego godz. 7:30 (lektoraty po B2), 16 lutego (lektoraty przed B2)
Zajęcia rozpoczynają się: 1 marca 2023

Program Athens - sesja marzec 2023

Uprzejmie informujemy, że rozpoczął się nabór na kolejną sesję Programu ATHENS. Najbliższa sesja odbędzie się w dniach 11-18 marca 2023.

Prosimy o uwzględnienie konieczności wcześniejszego uzyskania podpisu Dziekana WAPW na dokumentach składanych przez kandydata w Centrum Współpracy Międzynarodowej PW / 01.02.2023 r. (środa) do godz. 12:00.

W związku z powyższym prosimy o dostarczenie formularzy do podpisu Dziekana do pokoju 20, najpóźniej do 30.01.2023

Więcej informacji w zakładce wymiana międzynarodowa.

Zapisy na specjalność II tura zapisów

II tura zapisów na specjalność rozpocznie się 09.01.2023  o godz. 10.00 (potrwa do 11.01.2023 godz.23:59)

Wyniki kwalifikacji będą dostępne 16 stycznia 2023 w systemie usosweb (zakładka grupy zajęciowe)

Według zasad obowiązujących na naszym Wydziale zapisy na specjalności w systemie USOS  polegają na stworzeniu rankingu, którego podstawą są oceny:

70% – ocena z Projektu Architektonicznego z semestru 1 mgr

30% – średnia ocen ze studiów inżynierskich, wykazana w suplemencie do dyplomu.

Karta Dyplomowa styczeń 2023 - komunikat dla studentów

KARTA DYPLOMOWA (zgłoszenie tematu pracy dyplomowej do obrony w roku 2023) 

karta inz styczen 2023 (pdf, 41,91 kB)
karta mgr styczen 2023 (pdf, 138,07 kB)

Zgłoszenie tematu pracy dyplomowej odbywa się poprzez pobranie Karty Dyplomowej w wersji edytowalnej ze strony, uzupełnienie oraz przesłanie jej do promotora (proszę zachować możliwość edycji). Przesłaną przez dyplomanta Kartę Dyplomową promotor zamieszcza na Platformie MS Teams, gdzie komisja dziekańska przeprowadzi procedurę zatwierdzenia zgłoszonych tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zatwierdzona/odrzucona do poprawy) widoczny jest tylko dla promotora, w związku z powyższym w wyznaczonym terminie należy skontaktować się ze swoim promotorem i w przypadku niezatwierdzenia Karty Dyplomowej dokonać poprawy i ponownie przesłać do promotora.

Prosimy o dochowanie wskazanych poniżej terminów dot. procedury składania Kart Dyplomowych.:

  1. 21.12.2022 - opublikowanie na stronie KARTY DYPLOMOWEJ
  2. do 16.01.2023 - czas na uzgodnienie z promotorem tematu pracy oraz przesłanie promotorowi wypełnionej Karty Dyplomowej (proszę zachować możliwość edycji pliku)
  3. do 30.01.2023 - zamieszczenie przez promotora na Platformie MS Teams Kart Dyplomowych przesłanych wcześniej przez swoich dyplomantów.
  4. 01.02.2023 - 13.02.2023 - komisja dziekańska ds. akceptacji tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zaakceptowana / cofnięta do poprawy)widoczna jest tylko dla promotora. Po 13.02.2022 proszę kontaktować się z promotorem.
  5. do 23.02.2023 - czas na poprawę Kart Dyplomowych i przesłanie ich do promotora

Uwaga! nie są wymagane podpisy dyplomanta oraz promotora na Karcie Dyplomowej! Nie składamy KD w dziekanacie oraz dostęp do MS Teams (w zakresie składania KD) ma tylko promotor, student nie ma dostępu.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wymiana Studencka DETROIT 2023

Studentów II roku studiów anglojęzycznych inżynierskich oraz studentów III roku studiów jednolitych magisterskich zapraszamy na spotkanie informacyjne 6 grudnia (wtorek) o godz. 17:15 w sali 101. 

Specjalność A1: Architektura Idei - informacja o zapisach

Zapraszamy osoby zainteresowane do składania aplikacji w zapisach na zajęcia specjalności A1 - Architektura Idei. Aplikacja powinna zawierać:

- list motywacyjny

- portfolio wybranych najlepszych projektów

Aplikację w formie jednego pliku PDF prosimy przesłać mailem na adres pawel.grodzicki@pw.edu.pl lub przez Teams (Paweł Grodzicki). W temacie maila / czata prosimy wpisać „A1 aplikacja 22”. Nazwa pliku powinna mieć format: >A1_22_Nazwisko Imię.PDF<. Termin składania aplikacji do piątku 9.12.2022 włącznie.

O dalszym postepowaniu będziemy informować.

Zespół specjalności A1.

Specjalność AW - zadanie rekrutacyjne

poniżej link do zadania projektowego w ramach rekrutacji na specjalność Wnętrza i Formy Przemysłowe w Architekturze i Urbanistyce

https://docs.google.com/document/d/10oobKuUyN04S6GVEsv3TF5P0GUqpru7Z5tEYFmnBwN0/edit?usp=sharing

Prezentacje i zapisy na specjalność

Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszamy na prezentacje specjalności, które rozpoczną się 14 listopada 2022.

UWAGA!!! każdy student ma obowiązek wyboru jednej z 8 specjalności! Pierwszy etap zapisów,  który odbywa się bezpośrednio u prowadzących dotyczy tylko i wyłącznie studentów zdecydowanych na konkretną specjalność.  W związku z powyższym istnieje możliwość zapisu TYLKO do jednej z ośmiu specjalności. Podczas II tury (zapisy przez USOS) będziecie mogli Państwo zadeklarować 3 różne specjalności. Zasady wyboru i zapisów na specjalności znajdziecie Państwo z zakładce tok studiów -> studia II stopnia

Harmonogram zapisów na specjalność:

do 19 grudnia 2022 - I tura zapisów, rekrutacja w ramach limitu miejsc bezpośrednio u prowadzących w formie i trybie określonym przez specjalność

22 grudnia 2022 - ogłoszenie przez dziekanat listy zapisanych na specjalność (przydział widoczny w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

9 - 11 stycznia 2023 - II tura zapisów w ramach wolnych miejsc za pośrednictwem usosweba

16 stycznia 2023 - ogłoszenie przez dziekanat listy zapisanych po II turze zapisów (przydział widoczny w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

Szkolenie BHP

Szanowni Państwo, 

Szkolenie BHP odbędzie się w formie samokształcenia w dniach 20.10. - 23.10.2022. Aby student mógł pomyślnie przejść szkolenie BHP, powinien zapoznać się materiałami do samokształcenia, umieszczonymi w grupie, a następnie rozwiązać test sprawdzający wiedzę, do  23 października 2022 r. Kod dostępu do testu na MS Forms, umieszczony jest w grupie na MS Teams.

Dla studentów Wydziału Architektury  zostały utworzone grupy w MS Teams:

1)           WA_2022_I_Szkolenie BHP dla studentów PW

Kod dostępu/dołączenia do grupy*        u3wk8o1

2)           WA _2022_II_Health and safety training for WUT students     

 Code to join the team**                 3p8aawi  

* Informacje, jak dołączyć do zespołu w MS Teams za pomocą kodu, można znaleźć na stronie:https://support.microsoft.com/pl-pl/office/u%C5%BCyj-linku-lub-kodu-aby-do%C5%82%C4%85czy%C4%87-do-zespo%C5%82u-c957af50-df15-46e3-b5c4-067547b64548

** Information on how to join a team in MS Teams using code can be found at:https://support.microsoft.com/en-us/office/use-a-link-or-code-to-join-a-team-c957af50-df15-46e3-b5c4-067547b64548

Przysposobienie biblioteczne

Ekursu Przysposobienie biblioteczne dla studentów pierwszego roku studiów jednolitych odbędzie się w dniach 10-13 października, godz.12.00

Więcej informacji na temat sposobu logowania się do Platformy Edukacyjnej PW znajdziecie Państwo bezpośrednio na Platformie, jak również na stronie domowej Biblioteki Głównej PW w aktualnościach:https://bg.pw.edu.pl/index.php/aktualnosci-pl/618-szkolenie-biblioteczne-dla-studentow-i-roku-studiow-pierwszego-stopnia Istnieje możliwość przepisania zaliczenia szkolenia bibliotecznego dla studentów, którzy realizowali szkolenie w poprzednich latach lub na innym wydziale PW. W tym celu należy wypełnić formularz (dostępny po zalogowaniu się na uczelniane konto Office 365). Nie przepisujemy zaliczeń ze studiów inżynierskich na magisterskie.

Przysposobienie biblioteczne dla studentów studiów w języku angielskim zostanie uruchomione w dniach 6-16 października.Więcej informacji na temat sposobu logowania się do Platformy Edukacyjnej PW znajdziecie Państwo bezpośrednio na Platformie, jak również na stronie domowej Biblioteki Głównej PW w aktualnościach:https://bg.pw.edu.pl/index.php/en/news/619-library-training-for-1st-year-students

Projekt przeddyplomowy - sem. 3 mgr

Zapisy do prowadzących na projekt przeddyplomowy odbywają się w formie mailowego zgłoszenia do wybranego prowadzącego/zespołu w terminie 05.10.2022 - 07.10.2022

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo we wcześniejszym ogłoszeniu

LEKTORATY - WAŻNE informacje dla studentów 1 oraz 2 roku

LEKTORATY - WAŻNA AKTUALIZACJA - informacje dla studentów 1 oraz 2 roku - znajduja się tu: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/zajecia/grupy-wydzialowe-j-angielski/ (zakładka - WYDZIAŁ ARCHITEKTURY 

Zapisy na zajęcia na semestr zimowy 2022/2023

Zapisy na przedmioty rozpoczną się 26.09.2022 o godz. 19.00. 

seminaria i wykłady wybieralne w semestrze zimowym 22/23

Projekt przeddyplomowy dla 3 semestru studiów II stopnia

Projekt przeddyplomowy dla 3 semestru studiów II stopnia

Program Athens-sesja listopad 2022

Uprzejmie informujemy, że rozpoczął się nabór na kolejną sesję Programu ATHENS. Najbliższa sesja odbędzie się w dniach 12-19 listopada 2022.

Prosimy o uwzględnienie konieczności wcześniejszego uzyskania podpisu Dziekana WAPW na dokumentach składanych przez kandydata w Centrum Współpracy Międzynarodowej PW /, 05.10.2022 r. (środa) do godz. 13:00.

W związku z powyższym prosimy o dostarczenie formularzy do podpisu Dziekana do pokoju 20, najpóźniej do 03.10.2022

Wrześniowa sesja inżynierska - ogłoszenie

Sale przeznaczone na prezentacje to: 112, 211, 212, 213

Pilot do rzutnika do pobrania w Dziale Administracyjno-Gospodarczym w Oficynie