Zapisy do prowadzących na projekt przeddyplomowy odbywają się w formie mailowego zgłoszenia do wybranego prowadzącego/zespołu w terminie do 08.10.2025
Poniżej lista prowadzących Projekt przeddyplomowy na studiach jednolitych oraz studiach magisterskich II-go stopnia. Podany przy nazwisku limit to limit dla wszystkich studentów łącznie
Zgodnie z Zarządzeniem nr 24/2021 Rektora PW z dnia 30/03/2021 zaliczenie szkolenia jest obowiązkowe dla wszystkich studentów:
Ekurs Przysposobienie biblioteczne będzie dostępny dla wszystkich studentów w terminie od 3 do 19 października 2025 r na Platformie Leon
Więcej informacji na temat sposobu logowania się do Platformy LeOn PW znajdziecie Państwo bezpośrednio na Platformie, jak również na stronie domowej Biblioteki Głównej PW w aktualnościach:
Zgodnie z Zarządzeniem nr 22/2024 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 kwietnia 2024 r., obowiązek zrealizowania wstępnego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia mają wszyscy studenci rozpoczynający naukę na pierwszym roku studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
Szkolenie BHP w semestrze zimowym 2025/2026 w formie e-kursu bhp będzie dostępne w w terminie od 01.10.2025 r. do 31.10.2025 r. na Platformie Leon.
Studenci wyższych semestrów, którzy nie zaliczyli szkolenia w dedykowanym dla siebie terminie zobowiązani są do kontaktu z dziekanatem.
REJESTRACJA BEZPOŚREDNIA (odmiana "kto pierwszy" bez rankingu średniej) na przedmioty w semestrze zimowym odbędzie się w terminie:
Rejestracja bezpośrednia dedykowana jest studentom, którzy chcą zapisać się na przedmioty niezaliczone w poprzednich semestrach (warunki) a także dla studentów, którzy w czerwcowej rejestracji na projekty nie zarejestrowali się na przedmiot lub chcą zapisać się na przedmiot z wyższego semestru.
Proszę zapisywać się do grup gdzie są wolne miejsca - zapisywanie się do grup bez wolnych miejsc będzie skutkować brakiem zapisu do grupy zajęciowej.
Po zakończonej rejestracji w zakładce "grupy zajęciowe" proszę upewnić się czy prośba o zapis została zaakceptowana
Rejestracja na przedmioty wybieralne (seminaria, wykłady) oraz przedmiot Problemy Projektowe/Studium Przypadku (sem. 7 studia jednolite) rozpocznie się 22.09.2025 o godz.16.00
Szczegółowy harmonogram zapisów:
DEKLARACJA: 22.09.2025 godz. 16:00 – 23.09.2025 godz.23:59
WYBÓR GRUP: 24.09.2025 godz. 16:00 – 25.09.2025 godz.23:59
GIEŁDA: 26.09.2025 godz. 16:00 – 28.09.2025 godz.23:59
Zapraszamy do zapisywania się na Seminarium Wybieralne na sem.7
pt. "Od idei do patentu. Po co komu innowacje w architekturze?"
Szanowni Państwo,
informujemy, że został wprowadzony nabór do nagrody dobroczynności Rektora PW.
Termin zgłoszeń do 30.09.2025
poniżej harmonogram zapisów na lektoraty w semestrze zimowych, r.ak. 2024/2025
Spotkanie informacyjne dotyczące zapisów dla studentów odbędzie się online na platformie MS Teams 23 września 2025
Link do spotkania zamieścimy na stronie internetowej w dniu spotkania.
https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/
Rejestracja na zajęcia wychowania fizycznego w semestrze zimowym 2025/2026 odbędzie się za pośrednictwem systemu USOS zgodnie z poniższym harmonogramem:
W trakcie rejestracji studenci będą mieli możliwość samodzielnego zapisywania się do grup oraz rezygnowania z zajęć. Dostępne zajęcia sportowe:
Zasady zaliczenia zajęć WF oraz informacje dotyczące zwolnień lekarskich i sportowych dostępne są na stronie SWFiS PW: www.swfis.pw.edu.pl Zachęcamy również studentów aktywnych sportowo do dołączenia do sekcji sportowych klubu AZS PW.
Lista sekcji i dodatkowe informacje: www.azspw.pl
Kontakt z biurem klubu: biuro@azspw.pl
Informacje dla studentów 1 semestru studiów jednolitych magisterskich
Osoba odpowiedzialna za organizację zajęć na Wydziale Architektury: mgr Adam Stankiewicz, adres e-mail: adam.stankiewicz@pw.edu.pl
Zajęcia z języka angielskiego przygotowujące do egzaminu B2 będą odbywać się dwa razy w tygodniu – w środy, w godz. 8:30-10.00 oraz w piątki w godz. 10.15-11.45.
Początek zajęć: 8 października 2025
Osoby, które NIE posiadają certyfikatu zwalniającego z egzaminu ACERT B2, proszone są o podejście do testu diagnostycznego na przełomie września i października.
Test z j. angielskiego będzie umieszczony na platformie LeON PW. Gdy studenci zostaną dopisani do kursu ‘Test diagnostyczny’, otrzymają taką informację.
Informacje o podziale na grupy pojawią się w USOS-ie po wykonaniu przez Państwa testu diagnostycznego. Zostaną Państwo zapisani przez Studium na lektorat w systemie USOS i nie będą musieli Państwo zapisywać się samodzielnie.
Osoby, które POSIADAJĄ certyfikat zwalniający z egzaminu ACERT B2 - NIE podchodzą do testu poziomującego oraz proszone są o pilne zgłoszenie się do pani mgr Małgorzaty Wujec malgorzata.wujec@pw.edu.pl ze skanem certyfikatu oraz – po jego akceptacji – zapisanie się przez USOS na 60 godzin języków obcych po B2 - w ramach oferty SJO. Zapisy na zajęcia po B2 odbywają się przez USOS od 25.09, godz. 7.30. Decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/ (w stosownej zakładce).
Certyfikaty, które składali Państwo przy rekrutacji nie są przekazywane do Studium Języków Obcych, a instrukcja dotycząca, które certyfikaty zwalniają z egzaminu i forma zaliczenia znajduje się tutaj: https://www.sjo.pw.edu.pl/egzaminy/inne/uznawane-certyfikaty-zewnetrzne/.
Wszyscy studenci WAPW zgodnie z programem studiów powinni zaliczyć 180 godzin języka obcego w ciągu pierwszych 3 semestrów – po 60 godzin w semestrze.
Po zaliczeniu egzaminu B2 (również certyfikatem) student chcąc zaliczyć swoje godziny językowe z programu studiów będzie korzystać z lektoratów z j. angielskiego powyżej poziomu B2 oraz pełnej oferty innych języków niż j. angielski. Zapis student dokonuje samodzielnie w USOS w terminach rejestracji na lektoraty (od 25.09, godz. 7.30). Wszystkie informacje o zapisach znajdą Państwo na www.sjo.pw.edu.pl.
Student, który będzie chciał uczestniczyć w lektoracie przygotowującym do egzaminu B2, ale innego języka niż j. angielski, musi wykonać test z danego języka, dostępny na www.sjo.pw.edu.pl.
Szanowni Państwo,
Legitymacje studenckie są drukowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie PW, dlatego też ważne jest szybkie uregulowanie opłaty.
Opłatę w wysokości 22zł należy wpłacić na indywidualne konto bankowe podane ma koncie w USOSweb (zakładka Rozliczenia)
Zaświadczenie lekarskie od lekarza medycyny pracy należy złożyć w Dziekanacie, pok. 6 najpóźniej do 01.10.2025. Niedostarczenie zaświadczenia powoduje niedopuszczenie do zajęć dydaktycznych.
Informuję, że na stronie ministerstwa pod linkiem:https://www.gov.pl/web/nauka/narodowa-reprezentacja-akademicka-vi Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosił rozpoczęcie naboru zgłoszeń do kolejnej, VI edycji projektu „Narodowa Reprezentacja Akademicka” – na rok akademicki 2025/2026.
W przypadku chęci uczestnictwa w projekcie, proszę o mailowe zgłoszenie do dnia 08.09.2025 wraz z zaświadczeniem, potwierdzającym posiadanie przez studenta klasy upoważniającej do udziału w projekcie(więcej szczegółów w pkt. 3 w załączonym linku)
Szanowni Państwo,
Ostatnia szansa na zaliczenie OBOWIĄZKOWEGO SZKOLENIA BHP z roku 24/25 i wcześniej
Szkolenie można zaliczyć w dniach 08.09.2025 - 12.09.2025 na Platformie Leon
Więcej szczegółów: https://www.szkolenia.pw.edu.pl/Szkolenia-BHP/e-kurs-BHP-dla-studentow
W przypadku braku dostępu do szkolenia prośba o kontakt z Inspektoratem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy PW
Informacja o szkoleniu BHP dla studentów I-go zostanie zamieszczona w terminie późniejszym
Szanowni Państwo,
W terminie do 31.08.2025 prosimy o zabranie albo schowanie do WRS lub w uzgodnieniu z prowadzącymi do ich pokojów, pozostawionych w klubie, salach lub korytarzach swoich prac, plansz, modeli etc.
Po tym terminie wszystkie pozostawione prace zostaną wyrzucone!
Szanowni Państwo,
Zapisy na projekty dla studentów studiów jednolitych magisterskich (sem.3,5,7,9,11), inżynierskich anglojęzycznych (sem.3,5) oraz dla 3 semestru studiów magisterskich II-go stopnia odbędą się wg następującego harmonogramu:
30.06.2025 godz.19.00 - 01.07.2025 godz.23.59 -> DEKLARACJA
02.07.2025 godz.19.00 - 03.07.2025 godz.23.59 -> WYBÓR GRUP
07.07.2025 godz.19.00 - 08.07.2025 godz.23.59 -> Giełda (dla chętnych)
Proszę pamiętać iż warunkiem wyboru grupy projektowej jest zadeklarowanie przedmiotu na etapie DEKLARACJA
Brak deklaracji skutkuje niemożnością wyboru grupy a ostatecznie brakiem zapisu na przedmiot.
Podczas etapu WYBÓR GRUP proszę utworzyć taką ilość zestawów/preferencji ile jest grup projektowych na zasadzie: 1 zestaw - grupa najbardziej pożądana, ostatni zestaw grupa najmniej pożądana.
Studenci, którzy w semestrze zimowym wyjeżdżają na wymianę (Erasmus, Detroit itp.) NIE ZAPISUJĄ się na projekty.
Zgodnie z informacją mailową, studenci którzy w zapisach na projekty w semestrze letnim zostali odrzuceni z grupy projektowej mają pierwszeństwo wyboru grupy w semestrze zimowym r.ak. 2025/2026 (szczegóły w mailu)
studia jednolite
studia mgr IIgo stopnia
Projekt architektoniczny 2 (duży obiekt złożonej użyteczności) - brak opisów
studia inżynierskie anglojęzyczne
Szanowni Państwo,
Zapisy do grup z praktyki urbanistycznej rozpoczną się w środę 04.06.2025 o godz.15.00 i potrwają do 05.06.2025 godz.23.59.
Podczas zapisów będziecie Państwo mieli możliwość tworzenia zestawów wg swoich preferencji (zestaw1 jest grupą najbardziej pożądaną, kolejne zestawy już mniej).
Przydział do grup będzie losowy na podstawie złożonych preferencji.
Wyniki rejestracji widoczne w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe w dniu 06.06.2025 po godz. 14.00
W dniach 09.06.2025 godz.15.00 - 10.06.2025 odbędzie się "giełda", w której można zamienić się miejscami.
Szanowni Państwo,
zapisy do grup z praktyki inwentaryzacyjnej rozpoczną się w poniedziałek 26.05.2025 o godz. 19.00 i potrwają do 29.05.2025 godz.23:59.
Obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy"
Deklaracja dostępności
Szanowni Państwo,
Zapisy do grup z praktyki rysunkowej odbędą się w terminie:
07.04.2025 godz.19.00 - 08.04.2025 godz.23:59 - deklaracja
09.04.2025 godz. 19.00 - 11.04.2025 godz.23:59 - wybór grup
O pierwszeństwie zgłoszeń decydują oceny z I semestru.
........................................................................................................................
Registration for drawing practice will take part:
07.04.2025 7.00 pm - 08.04.2025 23:59 pm - declaration
09.04.2025 7.00 pm - 11.04.2025 23:59 pm - groups
The priority of applications is determined by the grades from the first semester
Harmonogram przedłużania legitymacji
Zapraszamy od dnia 24.03.2025
w godzinach pracy Dziekanatu
Legitymacje będą przedłużane studentom, którzy nie mają zaległości finansowych oraz mają aktualne badania lekarskie.
Prosimy o wyznaczenie jednej osoby z grupy, która przed zajęciami zbierze legitymacje, a potem odbierze je z dziekanatu.
Prosimy nie przychodzić pojedynczo.
Timetable for the extension of the ID card
We invite you from March 24, 2025
during the working hours of the Dean's Office
ID cards will be extended to students who do not have any financial arrears and have current medical examinations.
Please designate one person from the dean's group who will collect ID cards before classes and then collect them from the dean's office.
Please do not come one by one.
Szanowni Państwo,
1. W zapisach na konsultacje dyplomowe za pośrednictwem USOS mogą wziąć udział studenci, którzy w styczniu 2025 złożyli KD
2. Osoby które nie są studentami (osoby skreślone) na konsultacje zapisują się również za pośrednictwem usosweba. W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.
3. W sytuacji braku miejsc u konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.
więcej informacji odnośnie konsultacji znajdziecie Państwo z zakładce: tok studiów -> dyplomy -> konsultacje
II tura zapisów na konsultacje w ramach wolnych miejsc odbędzie się w dniach:
24.03.2025 godz.19:00 - 28.03.2025 godz. 23:59